فک و فامیله داریم اسفند ۹۱
نوشته شده توسط : sajad

 .:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

با بابام نشستیم داریم والیبال میبینیم (ست ۲ که زمینا عوض شده) ، بعد تیم ها یکیشون لباساشون قرمز بود یکی دیگه سفید پاسورِسفید ها هم لباسش قرمز بود . مامانم اومده داره با دقت نگاه میکنه بعد یهو میگه : عه ! طفلک این قرمزه اینور جا مونده . . .
فک و فامیله داریم ؟

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

یه قسمت از بزرگراه … دارن میسازن بعد یه تیکش که آماده شده سطح آسفالت خیابون بالاتر از جدول کناریشه، حالا فردا بارون اومد این آب کجا برود آیا؟
اونوخت آب گرفتگی نمیشه آیا؟
من :اااا
آیا icon sad فک و فامیله داریم اسفند 91 (((
مهندسین سر خوشه دارم

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

پدر و مادر یکی از دوستام تو خونه سه چهارتا قوطی رب گوجه پیدا کردن که استفاده نشده بود و تاریخ انقضاش تا حدود یه هفته دیگه بود. بلافاصله دست به کار شدن و فرداش همه ی فامیل رو دعوت کردن خونشون و شام آبگوشت دادن!!!!
فک و فامیلن فک و فامیلای دوستم دارن؟!!!

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

دیروزدراز کشیده بودم داشتم چن تاتمرین حل میکردم . بابام اومده منو دیده محکم گرفته منو که نتونم تکون بخورم .بعدبلندبلندمیگه:خانوم پاشوبیا اون دوربین عکاسی رو هم بیار یه صحنه ی نادر پیش اومده !مامانم دوربینواورده بابام یه عکس ازم گرفته میگه: این صحنه هرصدسال یه بار پیش میاد!!! اگه این عکسوبذارم اینترنت معروف ترین ادم دنیا میشم ایامن سرراهیم؟؟؟؟ایا فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

داداشم اومده خونه میخواد خودشو لوس کنه رفته به مامانم میگه هوا خیلی سرده گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم مامانم میگه هیچ مرگیت نیس کمتر قلیون بکش خوب میشی.مامان ما داریم

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

اس ام اس دوستم بعد از ۲٫۳ماه:
سلام آبجی بی معرفت
خوبی عزیزم چه خبرا؟خوش میگذره؟
دلم برات خیلی تنگ شده مواظب خودت باش گلم بای!
.
.
.
خوب عزیز دلم این چه پیام دادنیه؟؟؟من فقط بخوام جواب سوالاتو بدم یه روز طول میکشه چطوری تو یه پیام خلاصه کردی؟؟؟؟!!!!!!
دوست اقتصادی من دارم؟؟؟؟

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

یه روز داداشم اومد زرنگی کنه تو جمع از بابام پرسید
پسر خوب داشتن چه حسی داره؟
بابای ما هم نه گذاشت نه برداشت
گفت من نمیدونم برو از بابابزرگت بپرس
خو بابای زرنگ این جوون گناه داره
حالا چی میشد تو ذوقش نمیزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فک و فامیله داریم

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

دوم راهنمایی که بودم معلم ریاضی یه امتحان خیلی سخت گرفت، طوری که شاگرد اولمون شد۱۴٫ منم با یکی دیگه از بچه ها شدم ۱۱٫۵(خرخونم خودتی، من باهوش بودم) به خاطر این نمرات کارت دوستاره هم گرفتیم ولی جالب این جاست که وقتی برگه رو دادم بابام امضا کنه همچین جارو جنجالی راه انداخت که بیاوببین…
پدره پسر ضایع کنه داریم؟!!!

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

کار دنیا رو می بینید
من دانشجوی ارشدم، همه درسارو پاس کردم ولی این اساتید جوری نمره دادن که مشروط میشم!!!
شما هم از این استادا دارید؟
استادهای نامرده داریم ما!!!

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

داداشم بچه که بود خیلی با حال بود تو حرف زدنش عجله میکرد همش کلمات رو اشتباه میگفت مثلا : ! گفت : تو په کلیس !!! کلید کمد دیواری : کمد کلید دیواری!!!….چلو کباب : کلو چباب !!!….حالا چون تویی باشه : حالا تون چویی باشه!!… عالیجناب : عاجی لناب !!… گوشی دوستم : دوسی گوشتم!!… و خیلی چیزای دیگه که الان یادم نمیاد…جالب اینجاست که وقتی اینارو میگفت ما از خنده میترکیدیم خودش گریه میکرد که چرا به من میخندین…مامانم هم فحشمون میداد میگفت بچه رو اذیت نکنین!!

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

آقا صبح رفتیم سر کار دیدیم همه چی رو جارو کردن بردن,تمام دستگاه ها کابل ها و…. منم اعصاب خراب , پلیسا دارن تحقیق می کنن ؛ حالا یه سماور برقی داشتیم وسط کار یه چایی میزدیم؛ دوستم از راه نرسیده پرسید سماور رو بردن(اون لحظه می خواستم خفش کنم وگلویش را ازهم بدرم) حالا بعد چند دقیقه دیدم سماور رو از رو زمین برداشته داره میاد.میگه عوضیا انداختنش زمین حالا خوبه نبردنش !!!! نه جون من این دوسته من دارم ! راحت باش بگو این دوستو بکشم خودم رو بکشم برم سمت افق محو بشم ؛ درچند راهی گی کردم!

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

پسر عمم زنگ زده بعد یک ماه حرف میزنه بعد میپرسه میدونی برای چی زنگ زدن منم که از خدا خواسته گفتم نه برای چی؟
میگه شمارت داشت از لیست گوشیم پاک میشد خواستم پاک نشه همین کاری نداری؟
نمی دونم اینم فامیل ده هشتادیه من دارم
خداوکیلی من بهش چی بگم




:: موضوعات مرتبط: فک و فامیل داریم؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: